Czasami mam problem z zalogowaniem na serwer. Nie ma od tego żadnej zasady. Pisze success i tyle. Mogę czekać w nieskończoność. Nie pokazuje też listy serwerów. Próbowałem wszystkiego. Mój sprzęt: HP Pavilion dv6070ew, geforce 8400gs, 2gb ramu, widows 7. łącze się przez routera ale po odłączeniu go i bezpośrednim podpięciu do neta jest ten sam problem. Mam internet w aster 4mb/s. Podaje też link ze zdjęciami do błędu(te dwa niebieskie na górze). http://www.xfire.com...dfcb066cc05.png Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Strona 1 z 1
Problem logowanie
Strona 1 z 1
Odpowiedzi do tego tematu
Napisano 10 luty 2010 - 23:36
I niech zgadnę. Ten "problem" występuje zawszę co środę rano? Odpowiedź jest prosta, wielokrotnie wałkowana (co najmniej w jedną środę miesiąca): W wybrane środy rano Blizzard przeprowadza maintenance serwerów - serwery są na parę godzin wyłączane.
Napisano 14 luty 2010 - 18:50
Nie jestem nowicjuszem i znam angielski. Problem występuje zawsze po południu, a w szczególności w weekendy. Mam internet aster 5mb/s.
Napisano 16 luty 2010 - 16:41
Hmm, istnieje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że problem leży po stronie providera. Jak dotąd nikt nie zgłaszał podobnych problemów. Spróbuj skontaktować się z infolinią Astera i dowiedz się czy nie mają np jakichś okresowych konserwacji czy czegoś podobnego.
BLIZZARD AUTHENTICATOR JUŻ [DO NABYCIA] ZA NASZYM POŚREDNICTWEM!

Zapraszam do korzystania z systemu reputacji oraz oceniania ciekawych wg Was tematów! (Opcja obok tytułu tematu/pod postem) || Namiary na mnie w profilu.
Proszę nie pisać z prośbami o pomoc z <tu wstaw cokolwiek związanego z graniem w WoW> - takowej udzielam TYLKO [na forum]. Ponadto nie, nie jestem facetem.
Już dziś dołącz do redaktorskiej rodzinki! [Zajrzyj tutaj]!
=================================================
He who controls the past commands the future.
He who commands the future conquers the past.
- George Orwell, Kane
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely.